Kraften i Ebay “Butik nyhedsbreve”.

eBay butikker kommer med en meget kraftfuld funktion: gemme nyhedsbreve. Når købere tilføje din butik til deres favoritter, kan du tilbyde dem mulighed for at tilslutte din adresseliste. Du kan derefter sende meget målrettede e-mails til folk, der jo var i det mindste interesserede nok i dine produkter at tilføje butikken til deres favoritter.

Hvordan sender jeg dem?

Første, du skal få nogle mennesker til at melde sig til dit nyhedsbrev-det vil ske med tiden, som folk købe fra dig og gennemse din butik.

Når du har fået et par abonnenter, er det værd at sende et nyhedsbrev. For at sende store nyhedsbreve, gå til mit eBay, klik på ‘Administrer min gemme’, og klik derefter på ‘Email Marketing’. Når du har gjort dette, skal du klikke på knappen ‘Opret E-mail’, og du er væk.

Alt du behøver at gøre er nu, skrive en e-mail emne og en besked, Vælg alle elementer, du vil medtage i e-mailen, og Angiv, hvem der skal modtage det. Emne og budskab kan være noget forholdsvis generisk, ligesom ‘her er min nyeste tilbud’ det er målrettet, der er vigtig, og Ebay’s er kraftfuld. Du kan vælge kun at sende en e-mail til personer, der har købt fra dig i fortiden, eller kun til folk, der har åbnet din e-mail før.

Det er vigtigt at bemærke, at du kan kun sende en email om ugen til en postliste.

Op-og nedture.

Ulempen ved butikken nyhedsbreve er dette: de er dyre. En basic, $15,95 per måned butik kun leveres med 100 e-mails, mens $49.95 kommer med 1000. Selv $499,95 anker butikken kun kommer med 4000! Ekstra e-mails til alle butikker koster 1 øre. Der er $1 per hundrede ekstra e-mails. Hvis adresselisten har et betydeligt antal mennesker på det, så det får virkelig dyre, virkelig hurtigt.

Overraskende, dog kan det ofte være værd det, trods omkostninger. Det er meget sjældent at udsende et nyhedsbrev for en mailing liste over hundrede og ikke få mindst et salg, og du får ofte tre eller fire, selv for små lister.

Måle din succes.

Hver gang du sender en e-mail, producerer eBay en rapport fortæller dig, hvor godt denne e-mail gjorde. Du kan se disse rapporter på siden ‘Email Marketing’ ved at klikke på emnelinjen i en e-mail, du har sendt.

Denne betænkning vil vise, hvor mange mennesker har modtaget din e-mail, hvor mange åbnede det, antallet af klik det genereres på dine elementer og din butik, og antallet af bud og købe det nu køb, der førte fra e-mailen. Nogle af numrene kan være for lav, selv, som mange mennesker bruger e-mail-software, der viser e-mail i almindeligt tekstformat og så stopper eBay fra indsamling af statistikker. Også, vil du bemærke at du vil have mere succes, hvis du sender e-mails regelmæssigt, som folk vil begynde at forvente dem, og reagerer i en mere åben måde-ikke forvente jorden fra din første e-mail.

Ved nu, er du sandsynligvis få temmelig gode til at sælge på eBay-er det rart at have alle disse tilfredse kunder? Ikke at nævne penge… Men godt du gør, men er der altid plads til forbedringer. Den næste e-mail vil give dig ti tips til at blive en endnu bedre sælger.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *